Дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти стала свого роду перевіркою чи можуть вони швидко та ефективно організувати навчальний процес в умовах карантину, комунікувати зі студентами залучаючи для цього сучасні освітніх онлайн-платформи. На мою думку, основою ефективного навчання є комунікація науково-педагогічних працівників зі студентами, комплексний виклад навчального матерiалу не зважаючи на труднощі, які можуть бути в умовах каранантину – Лемішевський Володимир.
З метою ефективної організації освітнього процесу кафедра нормальної та патологічної морології і судової ветеринарії ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького з перших днів запровадження карантину здійснює дистанційну форму навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини згідно робочої програми та навчального плану використовуючи усі доступні інформаційні та хмарні технології.
Навчання магістрів 4 курсу 6, 7, 9 п/г факультету ветеринарної медицини здійснюється із використанням онлайн-платформи G-Suite for Education Це доволі проста і зручна платформа, яка дає можливість викладачеві створювати, впорядковувати матеріали до лекційних та лабораторних занять. В тому числі складати інтерактивні тести, оцінювати виконані завдання, а студентам коментувати матеріали, ставити запитання і просто спілкуватися з науково-педагогічними працівниками – онлайн.
Карантин – це не канікули для студентів, це в першу чергу навчання та робота, можливість для саморозвитку.
Дистанційна форма навчання це не лише виклад нового матеріалу, а також спілкування і зворотній зв'язок зі студентами. Тому ми вирішили запитати безпосередньо у студентів чи подобається їм дистанційна форма навчання і з якими труднощами можливо вони зіштовхнулися під час роботи.
На питання: “Як швидко Ви підлаштувалися до дистанційної форми навчання та чи були можливо якісь труднощі на цьому етапі?”
Більшість студентів відповідає:
– Швидко та доволі легко. Студенти це сучасні та освідчені люди, яким зручно працювати та комунікувати з викладачами за допомогою смартфона. А завдяки онлайн платформі для навчання Google Classroom робити це стало швидко та лешко. Лекційні та лабораторні заняття вже четвертий тиждень проводяться за звичайним розкладом. Все відбувається як і раніше, змінилася лише форма навчання, тепер заняття проводяться – онлайн.
Єлизавета Саричева (студентка 4 курсу 6 п/г)
«Мій ранок розпочинається із чашкою кави в руках та навчання онлайн. Випивши кави я сідаю вивчати новий матеріал, який необхідно опрацювати. Вибравши нову тему, я уважно вивчаю матеріал, а в конспекті занотовую лише найважливіше. В альбомі замальовую мікропрепарати, які представлені для огляду. Також користуюсь фотоархівом з макропрепаратами, для кращого засвоєння матеріалу. Завершивши вивчення теми, я проходжу тести, щоб перевірити свої знання та отримати гарну оцінку»
Мирослава Марченко (студентка 4 курсу 9 п/г)
«Здобуті знання за дистанційною формою навчання, а також вивчені теми з курсу патологічна морфологія та розтин, беспосередньо на кафедрі, дають можливість застосувати знання під час секції у клініці» Секція кішки з нирковою недостатністю.